Translate

niedziela, 30 marca 2014

I love Ireland

Jakoś tak wychodzi, że nigdy nie piszę o sobie. Nadszedł czas aby wreszcie przedstawić wam kim jestem i jak żyję.

Z wykształcenia jestem nauczycielem języka angielskiego. Zaraz po ukończeniu studiów wyjechałam do Irlandii by podszkolić język angielski. Początkowo, przez rok, pracowałam jako au pair. Mieszkałam z irlandzką rodzinką i opiekowałam się ich dzieckiem, w zamian za to miałam swój pokój, jedzonko i kieszonkowe. Wspominam to jako bardzo dobry okres w moim życiu. Poznałam wiele bardzo dobrych ludzi, poznałam kulturę irlandzką, no i oczywiście język angielski. Po roku zdecydowałam, że zostaję. Jako że nie mogę tutaj być nauczycielem języka angielskiego, ponieważ nie znam irlandzkiego, postanowiłam, że poszukam pracy w moim kierunku czyli w szkolnictwie. Od ponad pół roku pracuję w przedszkolu i jestem bardzo zadowolona. 

Wynajmuję pokój za na prawdę śmieszne pieniądze. Pokój urządziłam sobie po swojemu dzięki czemu na prawdę czuję się jak "u siebie". Pokój jest urządzony w kolorach czerwieni, czerni i bieli, a Marilyn Monroe spogląda na mnie z uśmiechem na twarzy.

Irlandia to niezwykle piękny kraj. Pełny zieleni, spokoju i radości. Mieszkam w stolicy, ale mimo wszystko nie trudno odnaleźć tu spokój.
Poniżej kilka zdjęć.
Bieganko nad morzem



Moja oaza spokoju


Black n white

Garda- policja

Liffey river




The Spire

St. Steven's Green




18 komentarzy:

  1. bardzo lubię Irlandie. Mam tam kuzynki i ciocie. Sama 3 miesiące tam pracowałam + dodatkowo byłam 2 razy wakacyjnie posiedzieć :) i zwiedziłam mnóstwo miejsc. Przecudny kraj

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze chciałam wyjechać, ale miałam za mało odwagi. Zazdroszczę Ci i cieszę się że mogę czytać Twoje posty. Ostatnie zdjęcie to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda mam w sobie bardzo dużo odwagi i nie boję się świata czy życia. Kocham to w sobie! Więcej odwagi i życie staje się ciekawsze :-)

      Usuń
  3. śliczne zdjęcia, zazdroszczę :) Zawsze chciałam odwiedzić ten piękny kraj i zapraszam do mnie(dopiero zaczęłam)
    http://magdafit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia :)

    zosia-zoosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Irlandia jedni ją kochają, inni nienawidzą. Jedno jest pewne, mało kto jeździ tam bo chce, lecz bo musi. Życie :) Mają tam chociaż dobrą zieloną kawę, czy nie uznają zdrowego stylu życia?

    kawazielona.net

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgadzam się z Twoja opinia. Ja w prawdzie trafiłam tu przez przypadek ale nie żałuję tego ani chwili. Ludzie są przemili, mam dobra pracę z dobrymi zarobkami, dużo dobrych znajomych i przyjaciół. Lubię atmosferę jaka jest w Irlandii. Nie chce mieszkać w żadnym innym kraju. Jasne że mają zielona kawę

      Usuń
  6. Szukasz szybkiego sposobu na zrzucenie niepotrzebnych kilogramów oraz budowę rzeźby sylwetki w krótkim czasie z zadowalającymi efektami ? Masz dość trudnych poradników oraz wyrzucania pieniędzy w błoto ?
    Oferujemy całkowicie darmowy poradnik dotyczący odchudzania napisany przez profesjonalnego trenera fitnes.
    Napisz do nas, na pewno odpiszemy!
    Email: odchudzaniemax@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne zdjęcia :)
    http://xfitandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie byłam w Irlandii, ale za to dla mnie takim miejscem jest Berlin lub Ateny, gdybym nie mieszkała w Polsce to na pewno zamieszkałabym w którymść z tych miast. Uwielbiam je i czuje się w nich jak u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj sąsiadko! :) Tez mieszkam i pisze z Irlandii dokładnie z D15, to już 4-ta osobą którą znalazłam z Irlandii i tak mi się marzy jakieś spotkanie :)

    Całuski
    Karola z TuSiePisze

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś świetna, miło się czyta, a Irlandia dla mnie to najpiękniejszy kraj :) Podziwiam, obserwuję i pozdrawiam! :)

    http://move-ass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń