Translate

piątek, 11 stycznia 2013

6. Warzenie produktów jest ważne - dieta 1000kcal

Dzień dobry wszystkim!

Chciałam dzisiaj poruszyć ważny temat. Jeśli jesteśmy na diecie to zanim zjemy danie zastanówmy się nad jego kalorycznością. Ja od kilku dni byłam na diecie... przynajmniej tak mi się wydawało. Zjadałam 5 zdrowych posiłków i wydawało mi się, że wszystko jest okej. Waga sprzed tygodnia 60 kg. Dziś dla kontroli weszłam na wagę, a tu 60,1 kg. Bardzo mnie to zastanowiło. Pierwsza myśl, która wpadła mi do głowy- jem za duże porcje? Dziś rano zważyłam moje płatki owsiane, muesli i mleko chcąc osiągnąć 200kcal. Okazuje się, że każdego ranka jadłam 2 razy większe porcje, co dawało mi 400 kcal w samym śniadaniu. Z innymi posiłkami nie było inaczej. Okazuję się, że do tej pory zjadałam 2 tys-3 tys kcal dziennie myśląc, że jestem na diecie! Obłęd! Jestem w szoku, ale nie poddam się. Od teraz postanowiłam wszystko co się da mierzyć i liczyć, aby dziennie zjadać 1000kcal. Ktoś może powiedzieć, że mu się nie chcę, że to przesada, a ja powiem, że warto kontrolować swój talerz.

Przede mną 10 kg do zrzucenia. 60,1 kg przy 166cm wzrostu. Daję sobie czas do końca kwietnia. Chudnąc 1 kg tygodniowo mogłabym osiągnąć wymarzoną wagę wcześniej, ale pozwolę sobie na 1 dzień gdzie mogę zjeść coś zakazanego i napić się alkoholu (oczywiście z umiarem, bo wszystko ma kalorie). Do tego 30 przysiadów i A6W (dziś dzień 4) oraz 2 razy w tyg jeżdżę 2 godz na rowerze, a planuję jeszcze dołączyć 3 razy w tyg Ewkę Chodakowską Killer.

Kto chce rozpocząć walkę o wymarzoną sylwetkę ze mną? Zapraszam!!


2 komentarze:

  1. Ja bardzo chętnie się dołączę, bo ostatnio spadek mojej motywacji jest przerażający, a z kimś zawsze raźniej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcę zastosować dietę redukcyjną, ale wcześniej muszę stopniowo ograniczać słodycze itp. bo ciężko tak od razu przejść na dietę redukcyjną. I polecam poczytać o tej diecie, kiedyś już ją stosowałam. było chwilami bardzo ciężko, ale warto było :-)

    OdpowiedzUsuń