Translate

niedziela, 6 stycznia 2013

4. Noworoczne postanowienia

Cześć dziewczyny!
Serdecznie witam Was po długim okresie rozłąki spowodowanym brakiem czasu i weny do pisania. Nadszedł jednak czas kiedy trzeba powiedzieć sobie dość! I zacząć wszystko od nowa :)

W dzisiejszym poście chciałam poruszyć temat noworocznych postanowień. Z tego co słyszałam to najczęstszymi postanowieniami są: schudnę, będę szczęśliwa, zacznę się uczyć, spełnię swoje marzenia i zarobię dużo pieniędzy.
Korzystając z okazji chciałabym zrobić swoją listę postanowień noworocznych. Wiem, że już 6-sty styczeń, ale jakoś tak nie miałam wcześniej do tego głowy. W moim przypadku będą to postanowienia-marzenia:
1. Rzucę palenie (tak, tak, od kilku lat tkwię w tym okropnym nałogu)
2. Schudnę do 52 kg (moim marzeniem jest 50 kg, ale nie wiem czy nie będę wtedy wyglądała jak kościotrup, a poza tym wydaję mi się to trochę nieosiągalne)
3. Zwiedzę Edynburg, Londyn i miasteczka w Irlandii
4. Będę ćwiczyć przynajmniej 3 razy w tygodniu. Nie chodzi tu tylko o zrzucenie wagi, ale gdy ćwiczę w moim organizmie zachodzą zmiany- uwalniają się endorfiny- jestem szczęśliwsza, mam ochotę do życia i do spełniania moich marzeń! Zawsze chciałam ćwiczyć codziennie, ale niestety nie jest mi łatwo być systematyczną. Moim celem jest ćwiczenie 3 razy w tyg skalpel i 3 razy w tyg bieganie. Zacznę po prostu od 3 razy w tyg ćwiczeń- obojętnie jakich byle aeroby
5. Będę odżywiać się zdrowo- 5 zdrowych posiłków dziennie w tym dużo warzyw i owoców
6. 2 litry płynów dziennie- woda, herbatki owocowe i zielona
7. Codziennie nauka słówek angielskich i gramatyki
8. Uczyć się francuskiego (zaczęłam prywatne lekcje u koleżanki, która jest francuską)
9. Dostać się na studia tłumacz przysięgły języka angielskiego od października
10. Ograniczyć alkohol
11. Oszczędzać

A jakie są wasze noworoczne postanowienia? Piszcie więc bo bardzo mnie to interesuje gdyż w dalszym ciągu szukam inspiracji!

4 komentarze:

  1. Ile masz wzrostu, ze chcesz schudnac az do 52kg? :P 160cm? :)Jakie miasteczka w Irlandii chciałabyś odwiedzić?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam 166cm wzrostu i uwierz mi, że dobrze będę wyglądała przy 52 kg. Teraz mam 60. Mieszkam w Dublinie i chciałabym odwiedzić Cork i Galway, Howth.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, święta lekko i zdrowo (o dziwo!), sylwester troszkę mniej (wiadomo-% ;). Trzymam Kciuki za Twoje postanowienia! Pamiętaj- najlepiej małymi kroczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak zwykle bywa, gdy wróci się z obczyzny na swoje dawne śmieci...
    Prowadzę go od samego początku. A coś się zmieniło? (Poza częstotliwością wpisów, bo ostatnio w ogóle nie mam do tego głowy).

    OdpowiedzUsuń