Translate

środa, 21 listopada 2012

1. Miło mi Was poznać

Witam Was wszystkich serdecznie na moim nowym blogu pt.”active and healthy lifestyle”.

Mój nickname to Cindy. Mam 21 lat. Blog jak się domyślacie będzie obracał się w tematyce aktywnego i zdrowego trybu życia. Sportem interesuję się od małego. Na sobie przetestowałam piłkę ręczną, koszykówkę, siatkówkę, jogging, pływanie, skakanki, golf, spacery, jazdę na rowerze, na deskorolce, jogę, tenis, jazdę na nartach i wiele wiele innych. Zawsze byłam aktywnym dzieckiem. Gdy poznałam mojego już byłego chłopaka zaczęłam tyć. Zamiast normalnych porcji jadłam za trzech. Codziennie jadałam fast-foody, słodycze, chipsy i wiele, wiele innych niezdrowych produktów. Przytyłam do wagi 62 kg kiedy moja normalna waga zawsze wynosiła 54 kg. Nienawidziłam swojego ciała, bo jadłam jak dorosły mężczyzna, pojawił się również cellulit. Pewnego dnia otworzyłam oczy. Zauważyłam błędy jakie popełniam. Nie chciałam już więcej czuć się ociężała i smutna. Od wielu lat czytam pewną gazetę o zdrowym trybie życia więc teorię znam na pamięć, gorzej było z praktyką. Zaczęłam od małych kroczków- zmieniłam pieczywo białe na pełnoziarniste, ryż jasny na ciemny, makaron zwykły na razowy, ograniczyłam fast-foody i słodycze. Ruch zaczęłam od godzinnych spacerów każdego dnia (ważna jest systematyczność), w tej chwili dodałam bieganie i jazdę na rowerku. I oto jestem chudsza o 6 kg. Nie jest to jednak koniec. Chcę schudnąć jeszcze 6 kg, do wagi 50 kg. Na moim blogu będą pojawiały się takie tematy jak dieta, fitness, fit motywacje. Na pewno będę dużo tłumaczyła z anglojęzycznych stron o zdrowym odżywianiu, będę też dużo dodawała od siebie. Miłej lektury. Mam nadzieję, że będziecie walczyć ze mną i będziemy się wzajemnie motywować.

Całuję Cindy!


3 komentarze:

  1. Ja tam najbardziej czekam na te tłumaczenia- polskie to się zna- ciekaw czy tam jest cos innego :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki! U mnie niestety ciężko z wiedzą teoretyczną, dopiero zaczynam to wszystko ogarniać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Heeeeejka! Trzymam kciuki, 6 kg szybko pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń